Șasiul cu numărul 215 va fi scos la licitație în cadrul evenimentului Monterey Car Week din California, care va avea loc la mijlocul lui august. Monopostul pilotat odinioară de Schumacher păstrează grafica sa originală, care include și numele unuia dintre cei mai mari producători de țigări din lume.
Bineînțeles, mașina va veni și cu motorul său original, Ferrari Tipo 050, un motor V10 de 3.0 litri aspirat natural, care dezvoltă aproape 900 de cai putere și care poate urca în turații până la 18.500 rpm. Acesta este cuplat la o cutie semi-automată cu 7 trepte și care este electro-hidraulică.
Ferrari a început sezonul 2002 cu o versiune ușor modificată a monopostului din 2001.
Această mașină a câștigat prima cursă a sezonului, Marele Premiu al Australiei, în mâinile lui Schumacher, iar monopostul a concurat și în etapa următoare din Malaezia. Acolo, Schumacher s-a acroșat cu Juan Pablo Montoya în primul viraj și a trebuit să oprească în primul tur pentru a schimba aripa din față. Căzut pe locul 21, germanul a recuperat fabulos pentru a termina cursa pe locul 3, în timp ce fratele său mai mic, Ralf Schumacher, avea să câștige acea cursă pentru Williams.
Ultima apariție a monopostului F2001 a fost în Brazilia, exclusiv în mâinile lui Rubens Barrichello. Tot în acea etapă a debutat și monopostul care avea să-și distrugă rivalii în acel sezon: Ferrari F2002. Acela a fost anul în care Schumacher a câștigat al cincilea său titlu mondial, egalând la vremea aceea recordul deținut de argentinianul Juan Manuel Fangio.
La final, Ferrari a câștigat 15 curse din cele 17 etape ale sezonului din 2002.