Retailerul Decathlon lansează un program de produse second hand

Retailerul Decathlon lansează un program de produse second hand

Retailerul Decathlon lansează un program de produse second hand, care încurajează achizițiile sustenabile prin prelungirea duratei de viață a echipamentului sportiv.

În cadrul programului „Produs ALTFEL” sunt puse la vânzare produse recondiționate ce primesc o a doua șansă, după ce au fost deja testate sau utilizate de către un alt client. În această categorie sunt incluse produse cu defect vizual minor, produsele TEST (produse testate de către clienți) și modele de prezentare.

Înainte de a primi eticheta de “Produse ALTFEL”, acestea sunt supuse unei verificări și, dacă este cazul, unei recondiționări sau igienizări.

Aceste produse sunt disponibile pe tot parcursul anului în magazinele indicate pe site-ul Decathlon Second Hand, semnalizate la raft cu eticheta „Produs ALTFEL”. Lista completă a produselor poate fi vizualizată pe același site, iar pentru achiziția lor este necesară prezența în magazinul Decathlon în oferta căruia se găsește.

Cumpărând produsele din program, clienții beneficiază de aceleași servicii ca în cazul achiziției oricărui alt produs din Decathlon și se pot bucura de ele, la un preț redus.

Prin acest program, Decathlon spune că încurajează reutilizarea și revalorificarea produselor, precum și impactul pozitiv asupra mediului, printr-un consum responsabil de resurse.

“Opinia clienților și impactul pozitiv asupra mediului sunt pe primul loc, de aceea, Decathlon își propune să găsească soluții sustenabile prin care să ofere produse accesibile. Prin produsele cu eticheta verde „Produs ALTFEL”, Decathlon oferă clienților săi produsele recondiționate la preț redus, pentru a încuraja reutilizarea acestora”, se arată într-un comuniat al retailerului.

La nivel național, Decathlon reunește peste 1.200 de colaboratori, într-o rețea de 27 de magazine, la care se adaugă platforma online. Retailerul încurajează reutilizarea și revalorificarea echipamentului sportiv prelungind durata de viață a acestuia prin campaniile „Produs Altfel”, Trocathlon și Atelier.