WASTE digital rEvolution. Soluții inteligente pentru eficientizarea și digitalizarea operațiunilor de management al deșeurilor

WASTE digital rEvolution. Soluții inteligente pentru eficientizarea și digitalizarea operațiunilor de management al deșeurilor

Vesti bune pentru eficientizarea reciclarii deseurilor si a monitorizarii acestora!

WASTE digital rEvolution, partenerul oficial în România al companiei Evreka si-a propus un obiectiv ambitios: sa contribuie la la (r)evoluția sistemului de gestiune a deșeurilor.

Compania Evreka are o vasta experiență în dezvoltarea și furnizarea de soluții integrate hardware-software pentru digitalizarea industriei managementului deșeurilor si un portofoliu de peste 100 Top-clients în acest domeniu, localizați pe 6 continente, în 40 țări

„Fie că este vorba despre servicii de salubrizare la nivelul unor comunități, colectarea deșeurilor periculoase sau nepericuloase de la persoane juridice, administrarea depozitelor de deșeuri și orice alte operațiuni adiacente ne propunem să venim deopotrivă în sprijinul municipalităților, companiilor ce colectează deșeuri, asociațiilor de dezvoltare intracomunitară (ADI), ONG-urilor care activează în domeniu și organizațiilor care implementează răspunderea extinsă a producătorilor (OIREP).
Dorim ca termenul “MANAGEMENT” din sintagma “managementul deșeurilor” să-și capete sensul primordial și să ajutăm actorii din acest domeniu să avanseze la un nivel aliniat realității curente, în care tehnologia și progresul digital ar trebui să fie în centrul oricărei activități economice eficiente.” – ne transmite WASTE digital rEvolution.

Detalii despre platforma modulara, solutiile hardware si alte beneficii pentru care sa alegeti WASTE digital rEvolution drept parteneri de reciclare, gasiti aici.

Platforma modulară
  • OPERAȚIUNI – soluții inteligente și funcționalități personalizate pentru excelență operațională
  • FLOTĂ – informații în timp real asupra flotei, oferă posibilități de planificare și optimizare trasee
  • ACTIVE – managementul activelor în funcție de locație, mărește durata de viață și asigură optimizări ale costurilor de întreținere
  • ANGAJAȚI – monitorizare în timp real a angajaților, analiza performanței, planificare și analiza eficienței cheltuielilor cu personalul
  • AMPLASAMENTE – management la nivel de amplasament, inclusiv planificarea necesarului de materiale, materii prime, stocuri și prețuri
  • CLIENȚI – sistem de management al clienților care acoperă relația contractuală, sistemul de comenzi și gestionarea prețurilor
  • FINANCIAR – monitorizarea indicatorilor financiari specifici activității de gestiune a deșeurilor
  • CETĂȚENI – servicii complete în relația cu cetățenii, ce conduc la creșterea calității serviciilor și asigurarea satisfacției cetățenilor