Pentru asta, BMW va adopta câteva procese de producție unice pentru acest model, care va fi construit într-o hală specială, separată de linia de asamblare principală.
Caroseria modelului exclusivist este asemănătoare cu cea văzută la M4 CSL, un alt model de performanță care este produs în aceeași uzină. Aripile noului model exclusivist sunt lățite prin procese speciale de prelucrare și de sudură ale acestora. Apoi, odată montate aripile, caroseria este transportată într-un loc special amenajat pentru a fi vopsită manual de către un grup de specialiști.
Între timp, unele elemente, precum panourile laterale și barele de protecție sunt finisate la uzina BMW din Landshut, aflată în apropiere de cea din Dingolfing.
La final, procesul de asamblare este finalizat într-o locație specială din Moosthenning, unde un grup de 30 de oameni asamblează interiorul și exteriorul noului model.
În total, întreg procesul de producție al noului BMW 3.0 CSL durează aproape două săptămâni. Producția oficială a noului model exclusivist va începe în această primăvară.