Focus To Life – partener media in cadrul conferintei Pria Medicine, Supplements, Medical Devices and Cosmetics Publicity and Regulations

Focus To Life – partener media in cadrul conferintei Pria Medicine, Supplements, Medical Devices and Cosmetics Publicity and Regulations

Focus To Life – partener media in cadrul conferintei Pria Medicine, Supplements, Medical Devices and Cosmetics Publicity and Regulations. PRIAevents  a ajuns cu aceasta conferinta deja la ediția a 9 -a în România,  în data de 31 ianuarie 2024.

Evenimentul s-a bucurat de o atenție deosebită din partea comunității farma, a asociațiilor și patronatelor, a producătorilor și importatorilor de medicamente, de suplimente alimentare, dispozitive medicale, asociațiilor de pacienți, farmaciștilor și lanțurilor farmaceutice, distribuitorilor, dar și a spitalelor private, distribuitorilor si retailerilor de produse dermatocosmetice, consultanților, avocaților și mass-mediei. Priaevents organizează ediții separate ale acestui eveniment și în Republica Moldova și în Bulgaria.

Partenerii evenimentului au fost: Romanian Advertising Council (RAC), Terapia, PRISA,  RASCI și IAB România. Printre partenerii media se numara si: Agerpres, Taina Verde, AlegeriPotrivite, Stiri Nationale, Presa Online, Info Presa etc.

Sănătatea și informarea publicului despre medicamente, suplimente alimentare, dermatocosmetice și dispozitive medicale sunt extrem de importante. De aceea, în fiecare an organizăm această dezbatere pentru a analiza anul care a trecut, pentru a aduce în evidență noi reglementări sau legi, pentru a semnala unele abateri grave și pentru a-i informa cât mai bine pe toți cei implicați.

Invitatii au prezentat studii de caz, exemple despre excesul sau exemplele care nu trebuie de reclamă la medicamente, suplimente alimentare, dispozitive medicale si dermatocosmetice, la radio și televiziune și din ce în ce mai mult online.

Am aflat despre inițiativele, obiectivele și prioritățile agențiilor guvernamentale; despre promovarea produselor, marketing-ul și schimbul științific; cele mai bune practici în online; promovarea diversității, echității în publicitate; și tendințele în aplicarea normelor și reglementare.

Evenimentul a reunit autoritățile de reglementare, reprezentanții industriei healthcare, reprezentații asociațiilor și colegiilor, cadrele universitare, avocații și consultanții pentru a discuta problemele actuale și cele mai recente tendințe în domeniul publicității și reglementării suplimentelor medicamentelor, alimentare, dermatocosmeticelor și dispozitivelor medicale.

Subiectele au inclus conformitatea și aplicarea reglementărilor ANMDMR, inspecții, tehnologia pentru siguranța alimentelor și categorii de produse emergente și în creștere.