Într-o postare pe Twitter, de duminică miliardarul proprietar al platformei de socializare a scris: „Dacă un logo X suficient de bun va fi postat în această seară, vom face ca (acesta) să intre în funcțiune în întreaga lume mâine”.
Musk a postat o imagine cu un „X” care pâlpâie, iar mai târziu, într-o discuție audio Twitter Spaces, a răspuns „Da” când a fost întrebat dacă logo-ul Twitter se va schimba, adăugând că „ar fi trebuit să fie făcut cu mult timp în urmă”.
De când Musk a cumpărat Twitter în octombrie, compania și-a schimbat denumirea comercială în X Corp, reflectând viziunea miliardarului de a crea o „super-aplicație” precum WeChat din China.
Compania nu a răspuns imediat la o solicitare de comentarii.
Pe site-ul Twitter se precizează că logo-ul său, care reprezintă o pasăre albastră, este „activul nostru cel mai ușor de recunoscut”. „De aceea îl protejăm atât de mult”, a adăugat acesta.
Pasărea a fost înlocuită temporar, în aprilie, cu câinele Shiba Inu al Dogecoin, ceea ce a contribuit la creșterea valorii de piață a monedei meme.
Compania a fost criticată pe scară largă de utilizatori și profesioniști în marketing atunci când Musk a anunțat la începutul acestei luni că Twitter va limita numărul de tweet-uri pe zi pe care diverse conturi le pot citi.
Limitele zilnice au ajutat la creșterea serviciului rival Threads, deținut de Meta, care a depășit 100 de milioane de înscrieri în cinci zile de la lansare.