Pe parcursul anului acesta, în ParkLake s-a deschis o serie de magazine și restaurante noi, precum:
CONVERSE, CROCS, LA ROMANA, INSTREET, 5O’Clock; LENSA KIDS; AIMO; TREEVI PIZZA; ICOVER; JIMMY KEY – deschis recent; FLORMAR – deschis recent.
”În cadrul ParkLake, lucrăm constant la îmbunătățirea mixului de chiriași și creșterea gradului de ocupare a centrului comercial. Pentru noi, cheia succesului constă în capacitatea de a oferi un element de noutate clienților care ne vizitează, fie prin optimizarea mixului comercial și a serviciilor, fie prin îmbunătățirea experienței lor de cumpărături”.
De asemenea, până la finalul anului mai avem programate următoarele deschideri:
- JD SPORTS;
Retailer de haine și încălțăminte sport, JD SPORTS deține cinci magazine în România, dintre care două în București, în Afi Cotroceni și Mega Mall.
- NINE WEST;
Veste bună pentru doamne și domnișoare, odată cu inaugurarea NINE WEST în ParkLake, retailer de articole de încălțăminte de damă.
- DAMAT;
Retailer destinat costumelor pentru bărbați, DAMAT va mai deschide încă un magazin în București, în ParkLake. În prezent, pot fi găsiți în Afi Cotroceni, București Mall și Plaza Romania.
- MINISO;
Produsele comercializate de MINISO se împart în șapte mari categorii: sănătate și frumusețe, produse sezoniere, cadouri, accesorii digitale, accesorii creative pentru casă, produse pentru viața de zi cu zi și ambalaje speciale.
MINISO vinde și produse cu licență ale unora dintre marile branduri mondiale, cum ar fi Marvel, Pink Panther sau We Bare Bears.
- KIKO MILANO;
Încă o veste bună pentru doamne care vine din ParkLake, care se pregătește de primirea unui magazin KIKO MILANO, brand de cosmetice.
- WITTCHEN
Cei cu spirit de turist se vor bucura de inaugurarea WITTCHEN, retailer dedicat bagajelor.
- ING;
- TEZAUR;
- PIZZA LA MIA STAZIONE.
Pizza La Mia Stazione face parte din portofoliul Lagardère Travel Retail. Prima unitate s-a deschis în cadrul hipermarketului Kaufland Basarabiei, în Sectorul 3 al Municipiului București, în luna martie a acestui an.
Ce caută românii în malluri, în această perioadă
La începutul sezonului de toamnă, românii se concentrează de obicei pe achiziționarea de rechizite școlare, articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, sau electronice, de exemplu laptopuri și tablete. În general, aceștia caută diverse oferte și reduceri la aceste articole, urmărind să economisească bani în contextul în care își pregătesc copiii pentru noul an școlar.
Perioadele cele mai aglomerate sunt de obicei chiar la sfârșitul lunii august și începutul lui septembrie, când părinții și elevii se grăbesc să cumpere tot ce au nevoie înainte să reînceapă școala.
La sfârșit de săptămână și în a doua parte a zilei se poate observa, de asemenea, o creștere a numărului vizitatorilor.
Construit în conformitate cu cele mai înalte standarde internaționale, înconjurat de natură și situat în apropierea Parcului Titan, ParkLake oferă un mix generos de magazine. Sonae Sierra operează în domeniul imobiliar având o abordare integrată. Compania identifică platforme solide din care se pot crea investiții stabile, în întreaga lume. Compania este prezentă în 11 țări, iar la nivel global gestionează active și proprietăți imobiliare în valoare de peste 8 miliarde EUR, în diverse sectoare.