Luna aceasta, Waterdrop, producătorul de Microdrinks și recipiente sustenabile, lansează o nouă colecție tematică în ediție limitată. Cu design inspirat de personalitatea și operele artistei de origine mexicană, Frida Kahlo, brandul își propune să inspire femeile să aibă grijă de ele și să adopte obiceiuri sănătoase, precum consumul regulat de apă, astfel încât să aibă cel mai bun tonus pentru toate activitățile cotidiene, specifice unui stil de viață dinamic.
Waterdrop a ales să sprijine organizația non-profit Global Fund For Women și va dona un procent de 10% din vânzările colecției Frida Kahlo.
“Diversitatea, o minte deschisă și egalitatea sunt valori foarte aproape de inimile noastre aici la waterdrop – în timpul Săptămânii Internaționale a Femeii și nu numai. Ne dorim să susținem femeile care luptă pentru egalitatea mondială, egalitatea dintre sexe și drepturile fetelor și femeilor din întreaga lume. În acest sens, am ales să sprijinim organizația non-profit Global Fund For Women donând un procent de 10% din vânzările colecției Frida Kahlo”, – Katerina Navratilova.