Parmafood Group Distribution a lansat campania „Tabasco Lights Things Up ”

Parmafood Group Distribution a lansat campania „Tabasco Lights Things Up ”

Despre trendurile din industrie și influentele condimentelor în gastronomie ne povestesc câțiva reprezentanți ai restaurantelor implicate în campania „Tabasco Lights Things Up ”:

  1. Ce sos ati ales în cadrul campaniei LIGHT THINGS UP? Ce anume a determinat aceasta alegere?

Poke House: Cel mai bun match pentru Poke House a fost sosul TABASCO Sos Ardei Verde. Sosul funcționează perfect alături de avocado, salată și alte legume fresh – exact ingredientele care alcătuiesc bolurile sănătoase pe care le servim în restaurantele noastre.

Lente: Suntem prieteni vechi cu TABASCO Sos, dar  întâlnirea cu TABASCO Habanero Sos  în meniul Lente ne-a bucurat in primul rand pentru ca ne-a ocazia de a experimenta ceva nou și de a ne pune creativitatea la treabă.

Jerry’s Pizza: Am ales TABASCO Sos Ardei Iute, fiind un sos signature, un sos care ne-a permis sa cream o pizza speciala, made by Jerry’s Pizza.

  1. Ati creat un preparat special pentru aceasta campanie sau exista deja în menu un preparat care se potrivea cu sosul respectiv? Cum influențează sosul gustul preparatului ales?

Poke House: Am creat un nou produs special pentru campanie în care am integrat TABASCO Sos Ardei Verde. Unul dintre cele mai îndrăgite dressinguri ale noastre, Avocado Cream, a primit un twist picant – Avocado Cream cu TABASCO Sos Ardei Verde. Super cremos, fresh și puțin picant, noul dressing este alegerea potrivită pentru un bol cu somon, cu pui sau chiar vegan.

Lente: Am decis să creăm un preparat nou pentru campania LIGHT THINGS UP – Taco Yucas, pentru a încerca o variantă nouă (pentru noi) a TABASCO Sos și pentru a completa cu un nou gust preparatele deja existente. Nu ratăm niciodată o ocazie de a ne juca cu ingrediente și arome noi, pentru că good food, good mood.

Jerry’s Pizza: Inca din 2013 exista  o colaborare constanta intre Jerry’s Pizza si TABASCO Sos iar Pizza Lousiana Chicken cu TABASCO Sos Ardei Rosu este o pizza deja consacrata de cativa ani in meniul Jerrys Pizza.

  1. Care considerați ca sunt trendurile din industrie în materie de condimente, mirodenii și sosuri? 

Poke House: Credem că există mult apetit pentru condimente și sosuri din bucataria internațională, dar și pentru variante simple și sănătoase de sosuri pentru diferite preparat

Lente: Ne bucurăm să observăm că oamenii sunt din ce în ce mai curajoși să guste ingrediente și combinații noi. Cred că datorăm acest lucru tuturor ocaziilor de călătorie în țări savuroase, dar și cârciumilor (cuvânt pe care îl folosim cu drag) care îndrăznesc să reinventeze gusturi și să redefinească așteptări. Ne străduim să fim și noi printre acestea și campania LIGHT THINGS UP a fost o bună ocazie în acest sens.

  1. Exista o tendința spre mâncarea simpla sau lumea isi dorește experiențe culinare cât mai complexe din punct de vedere gustativ?

Poke House: Credem că preparate simple pot deveni excepționale atunci când ingredientele sunt fresh și de calitate, iar combinația de gust este surprinzătoare. Credem că există o tendință spre mâncarea sănătoasă, cu gust.

Lente: Așa cum se întâmplă cu tot ce este nou, lucrurile se mișcă încet, dar sigur. O viață echilibrată și o #staredebine sunt create, în egală măsură, de experiențe noi și neașteptate și de revenire, din când în când, la mâncare de suflet și gusturi familiare.

Jerry’s Pizza: Cand vine vorba de pizza, oamenii au deja niste preferinte sau combinatii favorite de toppinguri, dar am constatat ca multi dintre ei sunt deschisi sa experimenteze si sa incerce si ceva nou.

Parmafood Group Distribution importator al faimoaselor sosuri  TABASCO® Brand pepper sauces produse de McIlhenny Company, a lansat o campanie de promovare a celor 6 sosuri prezente pe piața din Romania.

TABASCO® Sos Ardei Rosu, TABASCO® Sos Ardei Verde, TABASCO® Sos Chipotle, TABASCO® Sos Habanero, TABASCO® Sos Sriracha și cel mai nou produs din portofoliu, TABASCO® Sos Sweet & Spicy. Campania are în prim plan asocierea sosurilor cu diferite feluri de mâncare din toate bucătăriile lumii fie că este vorba de street food, gourmet, fusion sau home-made.

În perioada 15 septembrie – 30 noiembrie, în cadrul campaniei promoționale „Tabasco Lights Things Up ” vom oferi șase premii care constau într-o masă cu preparate în ediție limitată în 6 restaurante din București, cu specific diferit, iar ingredientul comun este TABASCO® Sos.

Preparatele în editie limitată sunt disponibile online, dar și în restaurantele fizice:

Pe lângă cele 6 premii oferite alături de partenerii noștri,  oferim și alte 25 de premii, respectiv 25 de Kit-uri TABASCO® Brand.